Hirdetés
Európa

2020 első negyedéve a WNBA csapatok mellett a spanyolokról szólt a közösségi médiában

Hirdetés

A Deportes&Finanzas elkészítette kimutatását arról, hogy női kosárlabdában melyik klubok váltották ki a legnagyobb interakciót Twitteren.

Az egyik kulcsa a sikeres közösségi média kampányoknak az interakciók kiváltása és emiatt nagyon hasznosak ezek az elemzések. Női kosárlabdában egy kicsit nehezíti a helyzetet, hogy a török óriásklubok női szakosztályait rendkívül nehéz önállóan mérni. Az idei eredményeken is látható a Fenerbahce kiugróan magas számából, hogy nem feltétlenül lehet leválasztani az óriási bázissal rendelkező, már-már vallásként tisztelt anyaklub kommunikációs csatornáiról.

Az első helyezett Fenerbahce nyolcszor nagyobb interakciót váltott ki Twitteren, mint a második Phoenix Mercury. A harmadik helyen a Seattle Storm szerepel, akik Breanna Stewart és Sue Bird révén két kiemelten népszerű játékost foglalkoztatnak. A negyedik pedig a Las Vegas Aces, akiknél kis túlzással Liz Cambage önmagában garancia a nagy felhajtásra. Bár az elemzett időszakban már Angel McCoughtry szerződtetése is megjelenik.

Ami európai szemmel érdekes, hogy a két spanyol topcsapat a Salamanca és a Girona is befért a top10-be. Mindkét klub a saját régiójában óriási beágyazottsággal rendelkezik, így esetükben ez szintén nem meglepetés.