2020 első negyedéve a WNBA csapatok mellett a spanyolokról szólt a közösségi médiában
:
:
A Deportes&Finanzas elkészítette kimutatását arról, hogy női kosárlabdában melyik klubok váltották ki a legnagyobb interakciót Twitteren.
Az egyik kulcsa a sikeres közösségi média kampányoknak az interakciók kiváltása és emiatt nagyon hasznosak ezek az elemzések. Női kosárlabdában egy kicsit nehezíti a helyzetet, hogy a török óriásklubok női szakosztályait rendkívül nehéz önállóan mérni. Az idei eredményeken is látható a Fenerbahce kiugróan magas számából, hogy nem feltétlenül lehet leválasztani az óriási bázissal rendelkező, már-már vallásként tisztelt anyaklub kommunikációs csatornáiról.
Az első helyezett Fenerbahce nyolcszor nagyobb interakciót váltott ki Twitteren, mint a második Phoenix Mercury. A harmadik helyen a Seattle Storm szerepel, akik Breanna Stewart és Sue Bird révén két kiemelten népszerű játékost foglalkoztatnak. A negyedik pedig a Las Vegas Aces, akiknél kis túlzással Liz Cambage önmagában garancia a nagy felhajtásra. Bár az elemzett időszakban már Angel McCoughtry szerződtetése is megjelenik.
Ami európai szemmel érdekes, hogy a két spanyol topcsapat a Salamanca és a Girona is befért a top10-be. Mindkét klub a saját régiójában óriási beágyazottsággal rendelkezik, így esetükben ez szintén nem meglepetés.
📲10 women´s basketball teams in the world ranked by total interactions on #twitter during the first quarter of 2020!🔁💙💬
1.@fbkadinbasket
2.@PhoenixMercury
3.@seattlestorm
4.@LVAces
5.@minnesotalynx
6.@LA_Sparks
7.@WashMystics
8.@wnbachicagosky
9.@unigirona
10.@CBAvenida pic.twitter.com/azNpzV2beT— Deportes&Finanzas® 👉🏠 (@DeporFinanzas) April 29, 2020
