Hirdetés
Archivum

Kobe Bryant akadémiája is bekapcsolódott a Her Time To Play kampányba



:

:

Hirdetés

Õsszel lapunk felületein is nagy terjedelemben hírt adtunk arról, hogy a WNBA és az NBA, illetve több nõi sporttal foglalkozó szervezet közös kampányt indított „Her Time To Play” néven. Ebbe Kobe Bryant akadémiája (Mamba Sports Academy) is bekapcsolódott.

Fotó: Mamba Sports Academy

Fotó: Mamba Sports Academy

Visszavonulása után Kobe Bryant több vállalkozásba kezdett. Ezek közül a sporthoz legaktívabban kapcsolódó a Mamba Sports Academy nevû ifjúsági edzõközpont. Ez különbözõ társadalmi hátterû fiataloknak kínál sportolási lehetõséget, de nem csak a kosárlabda terén. Labdarúgáson, amerikai focin, röplabdán át egészen az esportokat is kipróbálhatják az ide jelentkezõk. Emellett az sem titok, hogy lányai révén Bryant nagy támogatója a nõi kosárlabdának, így kapcsolódott be a „Her Time To Play” kampányba.

Fotó: Mamba Sports Academy

Fotó: Mamba Sports Academy

A hétvégén a kampányhoz kapcsodóan a Mamba Sports Academy mindent a nõi kosárlabdának rendelt alá és Bryant is végig a fiatalok rendelkezésére állt. A díszvendég egy hasonlóan nagy sztár Cappie Pondexter volt. Az eseményen mind a ketten a 7-14 éves kislányok sportolási lehetõségeinek bõvítése mellett érveltek.

A legnagyobb problémát az a társadalmi jelenség generálja, hogy 7 és 14 éves kor között kétszer annyi kislány fejezi be a szervezett keretek között történõ tudatos sportolást az Egyesült Államokban, mint fiú. Ezt a lemorzsolódást mindenképpen meg kell állítani, hiszen a többség a késõbbiekben már nem is tér vissza ahhoz, hogy rendszeresen mozogjon. Ennek hiánya pedig tudjuk, hogy súlyos egészségügyi kockázatot jelent. Emellett egy rendkívül téves és hosszú távon igencsak káros gondolkodásmódot rögzít a nyilvánosságban.

Azzal, hogy a leány gyermekek ilyen nagy mértékben abbahagyják a sportot és az élet más területein keresnek boldogulást, az azt üzenetet közvetítik, hogy a profi sport világa még mindig a fiúk privilégiuma. Holott ez nincs így, sõt… A „Her Time To Play” kampányban ezen a téves beidegzõdésen szeretnének változtatni. Nyíltan beszélve az egészséges táplálkozás, a csapatmunka, az önbizalom, a mentális egészség, a testkép vagy éppen a zaklatás témakörérõl.

Fotó: Mamba Sports Academy

Fotó: Mamba Sports Academy

Videók:

Hirdetés