Arcmaszkokat árul jótékonyságból az NBA és a WNBA
:
:
Bár az Egyesült Államokban sem látható még, hogy a profi kosárlabda versenyrendszere mikor indítható újra. Az NBA és a WNBA azonban egy olyan jótékonysági kezdeményezéssel állt elő, mely során a koronavírus-járvány idején a szurkolók stílusosan támogathatják kedvenc csapataikat és még a járvány terjedésének lassítását is elősegíthetik.
Az NBA és a WNBA a Fanatics közreműködésével a hivatalos webes boltjában olyan szövet arcmaszkok árusításába kezd, melyeket a 30 NBA és a 12 WNBA csapat lógójával látnak el.
Globális közösségként mindannyian szerepet játszhatunk a koronavírus-járvány terjedésének lassításában azáltal, hogy követjük a CDC (szövetségi járványügyi központ) ajánlását és nyilvános helyen elfedjük az orrunkat, illetve a szájunkat. Ezen új termékkínálat révén az NBA és a WNBA rajongói betarthatják a biztonsági irányelveket, miközben csatlakozhatnak a liga erőfeszítéseihez, hogy segítsék azokat, akiket a COVID-19 közvetlenül érint.
– mondta Kathy Behrens, az NBA társadalmi felelősségvállalásért és a játékosprogramokért felelős igazgatója. Utalva arra, hogy a maszkok eladásából származó bevételeket teljes egészében jótékony célra fordítják. Olyan szervezeteket segítenek, melyek a járványügyi krízis kapcsán felborult szociális ellátórendszerben is igyekeznek a közétkeztetést biztosítani. Az USA-ban a Feeding America, Kanadában a Second Harvest nevű szervezet kapja a támogatást.
A maszkokból felnőtt és gyermek méret is forgalomba kerül. Hármasával 24.99 dollárba fog kerülni, míg külön egyesével 14.99 dollárba. A liga közleménye is felhívja a figyelmet, hogy a maszk viselése nem helyettesíti a többi óvintézkedést, például a rendszeres és alapos kézmosást, illetve a társadalmi távolságtartást.
