:
:
Az elõttünk álló WNBA szezonban minden Maya Moore-ról fog szólni. Az amerikai tehetség hatalmas sztárként érkezik a ligába és nagyon úgy tûnik, hogy csapatának, a Minnesota Lynx-nek a gazdasági felemelkedését is elhozhatja, állítja a Minneapolis Business Journal.
A Minnesota Lynx együttesénél nagy reményeket fûznek hozzá, hogy miután a drafton a papírformának megfelelõen megszerezték Maya Moore-t, majd negyedik választottként elvitték Amber Harris-t, a megújult csapat gazdaságilag is sikeresebb lesz. A gárda vezetése agresszív reklámkampányba kezdett, szeretnék megszólítani a Minnesota Timberwolves együttesének szurkolóit és a reklámjaik online felületeken is feltûnnek, illetve rádiókban is hallhatóak.
Van is mire kampányolni, a Lynx tavalyi átlagos hazai nézõszáma mindössze 7622 fõ volt, amivel a 8. helyen szerénykednek a látogatottsági rangsorban a 12 csapatos ligában. A gárda vezetõi akár a 10 ezres átlag nézõszámot sem tartják kizártnak, de természetes ehhez az eredményekre is szükség van. Ez pedig igencsak hiányzott az elmúlt években. „Lehet bármilyen átgondolt az üzleti tervünk, a lényeg úgyis a gyõzelem.” –mondta Conrad Smith, az Lynx ügyvezetõje.
Smith nyilatkozata szerint Moore hatása már most érzõdik, az együttessel ugyanis reklámszerzõdést kötött, Magyarországon a Rexona termékkel jelen lévõ kozmetikai óriás. „Ez egy kiváló példája Maya hatásának. Ha ez egy átlagos szezon lenne, egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy megköttetett volna az üzlet.”
Moore érkezése már számokban is látszódik. Remekül halad a bérletek árusítása, sokan hosszabbítottak a korábbi bérletesek közül és eddig 200 új szezonbérletet adtak el. A csapat honlapjának a látogatottsága a draftot követõ 24 órában 800%-al nõtt. A gárda Facebook profilja 700 új „lájkolóval” bõvült és Twitteren is 300 új követõje van a Lynx-nek.