Magyarország

Megérkezett a Sopron Basket Isztambulba

Hirdetés

Szerdán megérkezett a Sopron Basket küldöttsége Isztambulba, az Euroliga Final4 helyszínére. A klub honlapját Pados Noel tudósította a helyszínről.

A jelek szerint, az idei szezonban, ha csapatunk elhagyja Sopron városát az Euroliga sorozatban, akkor zimankós reggel köszönt ránk. Így volt ez mikor Bourges felé vettük az irányt, és szerda reggel is elő kellett vennünk a szekrény mélyére süllyesztett téli kabátot. Reméljük azonban, hogy mindez jó ómennek bizonyul!

A határ osztrák oldalán is előnyt jelentett a buszunk ablakában nagy betűkkel ékeskedő SOPRON BASKET felirat, így hipp-hopp a sógoroknál találtuk magunkat. A reptéren is gördülékenyen vettük az akadályokat, egyedül Briann Januarynak kellett a fél életéről beszámolnia a fülig érő mosollyal érdeklődő útlevélkezelőnek. Irányítónk, ha tudta volna, hogy perceket fog eltölteni az ablak előtt, akkor minden bizonnyal az automata kaput választja, még akkor is, ha az sem adott rögtön zöld lámpát azoknak, akik az arcfelismerő technikára bízták az átjutást.

A török légitársaság a járvány idején is hozta a tőle megszokott magas színvonalat, nem lehetett panaszunk a repülőútra. A Balaton felett már csodás napsütésben volt részünk, igaz, mi a felhők felett jártunk. Délre haladva már a tenger hullámzásának látványában is gyönyörködhettünk, mielőtt elértük a török partokat. A legtöbb isztambuli utazásunktól eltérően ezúttal kontinenst azonban nem váltottunk, miután az európai oldalon landoltunk, és mind a szállásunk, mind a FINAL4-nak otthont adó Volkswagen Aréna a Boszporusz ezen oldalán található. A belvároshoz közeledve hálát adhattunk a rendőri felvezetésnek, bár a dugóból kitörni vágyó helyi spílereket mindez nem zavartatta, többször is satufékezésre kényszerítve sofőrünket.

A szobák elfoglalása után az ebédünket a Fenerbahce együttesének szomszédságában fogyasztottuk el, majd egy kis pihenőt követve megismerkedtünk a 8-9000 főt befogadni képes arénával. Az első percek félhomályban teltek, és talán az edzés is így telt volna, ha ügyvezetőnk, Török Zoltán nem lép fel erélyesen, és kér teljes fényárt. Nem csak a terem mutatott így jobban, de a lányok is megtalálták egymást a parketten. Elégedetten pacsizhatott egymással mindenki a másfél órás edzés végén, mindent sikerült elvégezni, amit az első napra kitűztünk magunk elé!