Hirdetés
Magyarország

Megújul a BEAC arculata



:

:

Hirdetés

Ez a nehéz időszak lehetőséget ad a megújulásra, amelynek részeként a Magic Production-nel együttműködve, megújították a BEAC arculatát – adta hírül a fővárosi egyesület hivatalos honlapja.

Az egységes színhasználattal, megjelenéssel, arculati eszközök használatával nem más a cél, minthogy a BEAC, mint brand, széles körben ismert legyen, illetve még inkább elmélyüljön az emberek tudatában.

A Magic Production több neves külföldi sport oldal kommunikációját elemezte, míg megszületett a BEAC arculat. Leginkább a BEAC-éhoz hasonló “színkombinációs” klubokat vizsgáltak, és egyedi ötletekkel megspékelve találták ki az arculatot. A mai szemnek trendi, sportos, és dinamikus vizuális elemek összerakása volt a cél. A klubnál remélik, hogy pár hónapon belül, ha valaki meglátja a fekete-fehér-arany színkombinációt, rögtön a BEAC és az itt elérhető rendkívül sokszínű sportélet jut majd eszébe.

Manapság már nem lehet mindenre ráhúzni azt hogy “Social Media Marketing”. Aki ezeken a platformokon menedzsel egy szupermarketet, nem biztos, hogy ugyanolyan hatékonysággal tudja ezt kamatoztatni a sportban, ez persze fordítva is igaz. A “Magic Production” viszont sportmenedzseri képesítéseinek köszönhetően rálát erre a témára, így nevezhetjük hogy szakszerű szemek alá esett a BEAC.

Az új arculatot a közösségi médiában fogják használni ebben a formában, de bizonyos elemei visszaköszönnek majd a webshop termékeken, nyomtatott plakátokon is, illetve a megújuló honlapon is, amely a nyár folyamán készül el, és többek között interaktív edzésnaptárat és online bérletvásárlási lehetőséget is tartalmaz majd.

Fotó: BEAC.hu