Hirdetés
Hirdetés
Európa

#ProudlyWoman – A női Euroliga új kampánya



:

:

Fotó: Tóth Zsombor – Sopron Basket / Jantner Zsolt – Atomerőmű KSC Szekszárd

Hirdetés

A női Euroliga idén elindította a #ProudlyWoman izgalmas, új kampányát, melynek célja, hogy feltárja és népszerűsítse azokat az értékeket, amelyeket a liga játékosai és klubjai büszkén mutatnak be minden egyes alkalommal, amikor pályára lépnek. A projektben a világ legjobb női sportolói képviseltetik magukat, és célja, hogy inspirálja a rajongókat, közösségeket Európában és világszerte, valamint népszerűsítse a női kosárlabdát.

Az Euroligában való szereplés minden fiatal kosárlabdázó célja, és ennek az álomnak a megvalósítása a kultúrák és a hátterek dinamikus keverékét hozza létre, amely egyedülálló a verseny számára. A #ProudlyWoman célja, hogy bemutassa ezt a sokszínűséget, és merítsen a sportolók történeteiből – ezek azok a narratívák, amelyeket a projekt minden rajongóhoz el kíván juttatni, abban reménykedve, hogy így megismerik a játékosokat és kapcsolódni tudnak majd hozzájuk egy személyesebb szinten.

“Az Euroliga női ága hihetetlen előrelépéseket tett az elmúlt években, és eltökélt szándékunk, hogy minden szezonban folyamatosan emeljük a szintet. Ennek a növekedésnek a középpontjában természetesen a tehetséges, ambiciózus és inspiráló nők állnak Európából, és a világ minden tájáról, akik különlegessé teszik az Euroligát. Meggyőződésem, hogy ez az új kampány elindítása segíteni fogja a versenyt a következő lépések megtételében .”

– nyilatkozta Kamil Novak, a FIBA ​​európai ügyvezető igazgatója.

Az elit szintre jutás, illetve az ott való versenyzés, gyakran hosszú és nehéz. Néhány játékos csak nemrég mutatkozott be nemzetközi porondon, mint például az Atomerőmű KSC Szekszárd fiatal szlovén bedobója, Zala Friskovec. Eközben mások -például a Sopron Basket folytonos visszatérője, Jelena Brooks, vagy akár Gabby Williams – mára már a verseny ikonjaivá váltak.

A projekt fontos része egyben az is, hogy ezek a női kosárlabda klasszisok, az ő történetük, hogyan tudja inspirálni a fiatal játékosokat világszerte, és ezáltal hogyan fog kifejlődni egyfajta híd a generációk között.

#ProudlyWoman kampány videó ITT található:

Hirdetés