Reklám a női sport egyenjogúságáért
:
:
Vasárnapról hétfőre virradóra rendezték Miamiban az NFL nagydöntőjét, a SuperBowl-t. A reklámok alatt egy nagyon fontos kiállást láthattunk a női sport egyenjogúsága mellett.
Az Egyesült Államok legnézettebb televíziós eseménye, a SuperBowl közvetítése kiemelten fontos a hirdetők szempontjából. Idén 5,5 millió dollárba került 30 másodperc reklám. A Secret dezodor gyártója a Procter & Gamble nagyon fontos üzenetet fogalmazott meg a reklámjában. A női profi sport egyenjogúságára igyekeztek felhívni a figyelmet.
Az utóbbi években aktív társadalmi párbeszéd indult meg a női profi sport megítéléséről. A sportolók és edzőik hiába fektetnek bele ugyanannyi energiát, mint a férfiaknál és hiába ugyanolyan izgalmasak az események, de szurkolói figyelemben, gazdasági erőben messze elmaradnak. Ezen helyzet ellentmondásosságára igyekezett felhívni a figyelmet a reklám, melyhez a készítők remek szimbolikát használtak.
