:
:
Május 24-én rajtol a WNBA 23. szezonja. A 2019-es évadra már új logóval és ami a legfontosabb, egy kiemelt partneri szerzõdéssel fordul a liga.
A fenti képen látható a WNBA új logója, melyet a Sylvain Labs kreatív ügynökség készített. A cél, hogy napjaink kommunikációs felületeire egy jobban integrálható megjelenést kapjon a liga. Ez pedig a tervek szerint új marketing lehetõségeket nyithat meg. Mivel a 2019-es mezek és labdák már gyártásba mentek, így azokon még részben a régi logó szerepel majd. Mindenhol máshol viszont már az új megjelenéssel találkozhatunk.
Az utóbbi évek legnagyobb szponzori együttmûködését is bejelentették hétfõn. Az AT&T telekommunikációs vállalat lett a liga fõtámogatója. Minden hivatalos felületen, illetve az összes csapat mezén megjelennek.
Az AT&T szerepvállalása egészen új dimenziót nyit a liga számára, hiszen a WNBA különbözõ csatornákon beépül majd a AT&T szolgáltatás palettájába, ami megsokszorozhatja a liga elérését. A telekommunikációs óriás számára elsõsorban a nemi egyenlõség támogatása, az LGBTQ mozgalmak jogai mellett való kiállítás és a nõi sport általános népszerûsítése miatt fontos az együttmûködés.